Η κυβέρνηση με βασανίζει… Καλοκαιριάτικα!

Είμαι έτοιμος να φύγω για διακοπές σε 2-3 μέρες και λογικά πήζω στη δουλειά μου για να κλείσω εκκρεμότητες. Χτυπάω 12-14ώρα τις τελευταίες ημέρες. Αλλά δεν πειράζει, θα ξεκουραστώ συντόμως…

Αυτό που με πειράζει είναι ότι η κυβέρνησή μου αποφάσισε να νομοθετήσει ή να αναλάβει πρωτοβουλίες για πολύ σημαντικά θεμάτα τώρα που όλοι σκεφτόμαστε τις διακοπές μας ή είμαστε ήδη εκεί… Δικαιούμαστε να υποθέσουμε ότι το κάνει τώρα για να μην έχει τις αντιδράσεις που φοβάται.

Ήθελα να γράψω τόσα πολλά για την ανεργία των νέων, για το νέο πλαίσιο της έρευνας, για τα μεταπτυχιακά, για το Εθνικό Χωροταξικό πλαίσιο (και τα ειδικά αντίστοιχα), για την Αγροφυλακή, για το βιβλίο της ιστορίας… Δεν προλαβαίνω όμως. Ελπίζω ότι κάτι θα κάνω τις επόμενες ημέρες, αλλά φοβάμαι ότι η παραλία και η θάλασσα θα με κάνουν να απιστήσω απέναντι στο ιστολόγιό μου, όπως με έκανε η δουλειά μου την τελευταία εβδομάδα…

Σχολιάστε

