5×5: Τι άλλαξε στη μπάλα που παίζουμε;

Ονειρική βραδιά για τις ελληνικές ομάδες στο Κύπελλο UEFA, καθώς πέτυχαν το «5Χ5» και οι τέσσερις από αυτές βρίσκονται με το ένα πόδι στους ομίλους της διοργάνωσης. Η Λάρισα επικράτησε 2-0 της Μπλάκμπερν στο «Πανθεσσαλικό». Η ΑΕΚ επιβλήθηκε με 3-0 της Σάλτσμπουργκ στο ΟΑΚΑ. Ο Πανιώνιος «άλωσε» το «Ογκίστ Μπονάλ» με 2-0 επί της Σοσό. Ο Παναθηναϊκός κατέβαλε την αντίσταση της Αρτμέντια στην Μπρατισλάβα με 2-1. Ο Αρης άντεξε μέχρι τέλους και πήρε τη νίκη με 1-0 επί της Σαραγόσα στο «Κλ. Βικελίδης».

Είμαι εκτός συνήθους θεματολογίας αλλά μου έκανε εντύπωση και είπα να το μοιραστώ. Πόσες φορές έχουμε την ευκαιρία να δούμε 5 ελληνικές ομάδες να κερδίζουν σε ευρωπαϊκά παιχνίδια την ίδια μάλιστα ημέρα;

Βρες μπας και άλλαξε κάτι και δεν το έχω πάρει χαμπάρι;

3 thoughts on “5×5: Τι άλλαξε στη μπάλα που παίζουμε;

  1. @Roark
    Είμαι σίγουρος ότι καταθέτεις την εμπεριστατωμένη άποψή σου μετά από ενδελεχή μελέτη όλων των αγώνων που μεταδόθηκαν τηλεοπτικά. Ως ενδελεχή μελέτη περιγράφω τα επιφωνήματα θαυμασμού ή αποδοκιμασίας με συνοδεία ατελείωτης μπύρας και ποσοτήτων φαγητού. Έχω πέσει μέσα τουλάχιστον σε αυτό;

Σχολιάστε

