τα πραγματικά προβλήματα της βασικής εκπαίδευσης…

Κάτω τα χέρια από τα παιδιά μας! 

Η συνεχιζόμενη συζήτηση για το βιβλίο της Ιστορίας της ΣΤ’ Δημοτικού δείχνει ότι ο ελληνικός λαός είναι τραγικά αποπροσανατολισμένος ως προς τη μόρφωση των παιδιών του. Αν ίσχυε το αντίθετο, τότε τη συζήτηση θα μονοπωλούσαν τα πραγματικά προβλήματα που ορθώνονται από τα παράσιτα και τους οπαδούς της αμορφωσιάς μπροστά σε όσους θέλουν πραγματικά να μορφωθούν.

Κανέναν δε φαίνεται να ενοχλεί ούτε το τεράστιο μέγεθος της παραπαιδείας και των συνεπειών της για την ελληνική οικογένεια, ούτε η προκλητική αγνόηση των δυνατοτήτων αξιοποίησης του Διαδικτύου από τους μαθητές στα πλαίσια του δημόσιου σχολείου. Όσο για την ποιότητα των εκπαιδευτικών, δε δίνεται ποτέ η ευκαιρία να συζητηθεί στα τηλεοπτικά παράθυρα ούτε γίνεται ποτέ πρώτο θέμα στις εφημερίδες. Από την άλλη, και μόνο η φράση «αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου» έχει δαιμονοποιηθεί. Δηλαδή οι εκπαιδευτικοί μας δεν θέλουν να ελεγχθούν από κανέναν! Μοιραία, ο ελληνικός λαός δεν μπορεί να απαντήσει αντικειμενικά στο ερώτημα: «Σε ποιους εμπιστευόμαστε τα παιδιά μας ;»

Το ελληνικό καταπιεστικό σχολείο, έχει σαν αποτέλεσμα να πριμοδοτούνται μόνο τα παιδιά των εχόντων απολαμβάνοντας εκπαίδευση υψηλού επιπέδου σε ακριβά ιδιωτικά ιδρύματα. Τα υπόλοιπα παιδιά, έρμαια της κυρίαρχης μίζερης κουλτούρας, βιώνουν κατά τη διάρκεια της σχολικής ζωής τους την ανεπάρκεια του εκπαιδευτικού συστήματος. Ένα σύστημα το οποίο έχει «ξεχάσει» τις έννοιες αξιολόγηση , επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, σύνδεση του σχολείου με την καθημερινή ζωή σε ένα διεθνοποιημένο περιβάλλον και σύνδεση της αμοιβής με τα αποτελέσματα. Κατά συνέπεια, οι εκπαιδευτικοί δε στοχεύουν στην επιστημονική τους αναβάθμιση, αφού δεν τους αναγκάζει κανείς, διεκδικώντας παράλληλα με κάθε τρόπο συνεχείς μισθολογικές αυξήσεις. Δυστυχώς, η αλήθεια είναι πικρή: η Μονιμότητα και ο Συνδικαλισμός δημιούργησαν ένα αντι-καινοτόμο, δημοσιοϋπαλληλίστικο, συντηρητικό status-quo στην εκπαίδευση το οποίο πριμοδοτεί τους ανεπαρκείς . Αυτούς δηλαδή που αντιδρούν σε κάθε αξιολόγηση και σε κάθε μεταρρύθμιση, απολαμβάνοντας τη ζεστασιά των χρημάτων των Ελλήνων φορολογουμένων.

Την παρούσα άδικη κατάσταση βιώνουν ακόμα πιο έντονα όσοι υγιείς εκπαιδευτικοί, με μοναδικό κίνητρο το φιλότιμό τους, δίνουν καθημερινά τον καλύτερό τους εαυτό στην εκπαιδευτική διαδικασία, για το οποίο τους συγχαίρουμε δημόσια. Αυτοί είναι οι πρώτοι που ασφυκτιούν κάτω από το βάρος της αναξιοκρατίας, όντας αναγκασμένοι άλλοτε να συμβιβάζονται, άλλοτε να πληρώνουν προσωπικό και επαγγελματικό κόστος υπερασπιζόμενοι τις απόψεις τους και σε κάθε περίπτωση να μην αμείβονται ανάλογα με το έργο που προσφέρουν.

Η Φιλελεύθερη Συμμαχία δεν θα σταματήσει να αγωνίζεται για το ιερό δικαίωμα του γονιού να ΜΟΡΦΩΣΕΙ σωστά τα παιδιά του. Θα πολεμήσουμε παντού και ανυποχώρητα για την επίτευξη του οράματος του ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ σχολείου και της ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ επιλογής αυτού από μέρους του γονέα. Με το σύστημα των κουπονιών εκπαίδευσης, ο οικονομικά ασθενέστερος γονέας θα μπορεί να γράφει το παιδί του σε όποιο σχολείο, δημόσιο ή ιδιωτικό θεωρεί καλύτερο, μεταφέροντας εκεί το κουπόνι χρηματοδότησης που του αναλογεί, τιμωρώντας έμμεσα τα κακής ποιότητας εκπαιδευτικά ιδρύματα, τα οποία θα έχουν δύο μόνο επιλογές: να αλλάξουν ή να κλείσουν. Το κουπόνι εκπαίδευσης θα είναι η μόνη κρατική παρέμβαση στην εκπαίδευση η οποία όμως θα δίνει τη δυνατότητα επιλογής στο γονέα και δεν θα χρηματοδοτεί απευθείας και μονοπωλιακά το κρατικό «δωρεάν» σχολείο.

Θα συνεχίσουμε να επιμένουμε σταθερά στην αυτονόμηση όλων των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και στον ελεύθερο ανταγωνισμό μεταξύ τους. Έχει αποδειχτεί σε δυτικές χώρες πως οι μόνες λύσεις για τα συσσωρευμένα από τον κρατισμό προβλήματα δεκαετιών, είναι οι τολμηρές φιλελεύθερες λύσεις. Οι φιλελεύθερες προτάσεις όχι μόνο δεν είναι σκληρές και αντιλαϊκές όπως συκοφαντούνται, αλλά είναι οι μόνες που μέσα από την άνοδο του επιπέδου εκπαίδευσης των παιδιών των ασθενέστερων τάξεων, οδηγούν τελικά σε θεαματική βελτίωση της ποιότητας ζωής τους. Αξίζουν καλύτερη μεταχείριση τα παιδιά μας.

(άρθρο από την ομάδα Κοινωνικής Συνοχής της Φιλελεύθερης Συμμαχίας)

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s