μικρή χριστουγεννιάτικη ανάπαυλα…

Άφησα το blog μου χωρίς κείμενα, φροντίδα και στοργή σχεδόν μία εβδομάδα… Ήθελα να φύγω διακοπές και δεν προλάβαινα… Απίστησα! Μία ολόκληρη εβδομάδα!

Ζητώ συγνώμη από όσους το παρατήρησαν και σκέφθηκαν άσχημα για τη διαδικτυακή μου παρουσία. Υπόσχομαι να μην το ξανακάνω απροειδοποίητα.

Αφού έχασα την ευκαιρία για χριστουγεννιάτικες  ευχές, ας ελπίσω ότι περάσατε τουλάχιστον καλά! Εγώ πάντως πέρασα μια χαρά στη «μάγισσα πόλη του Βορρά» που τόσο αγαπώ. Για πρώτη φορά μάλιστα κατάφερα να συνδυάσω μια έστω μικρή δική μου χειμωνιάτικη επαγγελματική διακοπή με τις εορταστικές διακοπές της καλής μου, οπότε καταφέραμε να περάσουμε μαζί 4 ημέρες… Θρίαμβος!!!

Επανέρχομαι από αύριο ελπίζω κανονικά στο blog…

Σχολιάστε

