Οι συκοφάντες του press-gr διώκονται;

Οι φίλοι που διαβάζουν το blog μου γνωρίζουν ότι έτρεφα ιδιαίτερη αδυναμία στην ενημέρωση από το press-gr. Ήταν από τα πρώτα blogs που παρακολουθούσα, πολύ πριν αποφασίσω, με προτροπή του Roark φυσικά, να αποκτήσω το δικό μου και το βάλω άμεσα στο blogroll μου. Όπως και με τα παραδοσιακά ΜΜΕ (εφημερίδες, περιοδικά, τηλεόραση και ραδιόφωνο) ενημερωνόμουν για αυτά που έγραφε αλλά δεν τα αποδεχόμουν αυτόματα. Όταν κάτι με ενδιέφερε, το έψαχνα, προσπαθούσα να το επιβεβαιώσω, ρώταγα, και σχημάτιζα τη δική μου γνώμη – και για τα κίνητρα του συγγραφέα. Αυτό δε με εμπόδισε να στείλω και δικά μου κείμενα στο press-gr, είτε με το ονοματεπώνυμό μου είτε με το όνομα του blog – που είναι επώνυμο. Τα περισσότερα δημοσιεύθηκαν, εκτός από ένα που έθιγε τον υφυπουργό Ανάπτυξης Γιώργο Βλάχο. Το έκανα γιατί είδα ότι το press-gr υπηρετούσε μια σύγχρονη μορφή δημοσιογραφίας των πολιτών.

Διευκρίνιση: δημοσιογραφία ασκούμε όλοι όσοι γράφουμε δημόσια. Τα ΜΜΕ έχουν συντάκτες…

Και τώρα η ερώτηση: μήπως εμείς που γράφαμε στο press-gr ή περνούσαν ανακοινώσεις μας (όπως η Φιλελεύθερη Συμμαχία) ή οι φίλοι της ΕΔΗΝ, θα έπρεπε να κινηθούμε νομικά εναντίων όσων αναφέρονται στο press-gr με χαρακτηρισμούς όπως «ανώνυμο συκοφαντικό blog»; Αυτοί δε συκοφαντούν όλους εμάς που γράφαμε, όταν αναφέροντα γενικά; Δεν είμαι νομικός, αλλά μιας και οι υπηρέτες της διαμεσολαβούμενης πληροφορίας αποφάσισαν να κινηθούν νομικά, μήπως πρέπει και εμείς να κινηθούμε με τον ίδιο τρόπο, αντιστρέφοντας τις κατηγορίες;

ΥΓ: Δεν τοποθετούμαι για τον εκβιασμό, όπως κανείς μας από όσα έχω δει στην Μπλογκόσφαιρα. Αν συνέβη και αποδειχθεί, να τιμωρηθεί ο υπαίτιος. Αλλά είμαστε σίγουροι ότι στοιχειοθετείται εκβιασμός;

Σχολιάστε

