τα χαρακτηριστικά των φοιτητών σήμερα

Οι σκέψεις της νέας γενιάς για την εκπαίδευση… (video)

Πόσο πολύ απέχει η νέα γενιά από τις «παραδοσιακές» μεθόδους εκπαίδευσης….

Τι σκέφτεται…

(από το blog του Γιάννη Λάριου)

Αξίζει να το δείτε, λίγες ημέρες πριν τις φετινές φοιτητικές εκλογές (9 Απρίλη). Για να δούμε, να καταλάβουμε, που βρισκόμαστε ως νέοι και ως εκπαιδευτικό σύστημα. Για να μπορέσουμε να διερευνήσουμε πρακτικά και ουσιαστικά τις αναγκαίες αλλαγές.

ΥΓ: Ναι, η συζήτηση δεν μπορεί να είναι για τον νόμο πλαίσιο, για τις πρυτανικές εκλογές ή για το σύστημα εισαγωγής. η συζήτηση και οι αποφάσεις πρέπει να περιλαμβάνουν την ουσία της εκπαίδευσης, το περιεχόμενο της Παιδείας και τις κοινωνικές σχέσεις που δομήσουμε για το μέλλον μας…

About This Video

a short video summarizing some of the most important characteristics of students today – how they learn, what they need to learn, their goals, hopes, dreams, what their lives will be like, and what kinds of changes they will experience in their lifetime. Created by Michael Wesch in collaboration with 200 students at Kansas State University.
Music by Try^d:
http://tryad.org/listen.html
Download higher quality wmv:
http://www.mediafire.com/?ajm0lzxh223
mov version:
http://www.mediafire.com/?3xbhmdmsfmd
More information:
http://mediatedcultures.net/ksudigg/?…
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 3.0 License. So you are welcome to download it, share it, even change it, just as long as you give me some credit and you don’t sell it or use it to sell anything

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s