έχω γενέθλια, βάζω τις εντυπώσεις, εσείς τί βάζετε;

Έχουμε γενέθλια σήμερα 9 Μαΐου. Πριν ένα ακριβώς χρόνο ανέβασα το γνωστό πρώτο post Hello – free – world! Του wordpress. Η φιλελεύθερη λαλιά γιορτάζει λοιπόν σήμερα!

Αντί ο,τιδήποτε άλλου, θα κάνω μια μικρή ανασκόπηση:

Top ten 1ου χρόνου

Posts

Ζαχόπουλος, DVD, σκάνδα

βιογραφικό

αποτελέσματα εκλογών

Αντίο Νικήτα! Καλοτάξ

Οι βουλευτές που εκλέ

δηλώσεις «πόθεν έσχες»

Θα διωχθώ για όσα έγρα

προσωπικά…

Η ιστοσελίδα των Τοπι

ο φιλελεύθερος…

search engine terms

ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΣ dvd

ζαχοπουλος dvd

ΤΟΣΥΝ

αποτελέσματα εκλογών

αποτελεσματα εκλογων

ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ

ζαχόπουλος dvd

Ζαχόπουλος dvd

Τοσυν

βουλευτες 2007

ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

Referrers

e-rooster.gr/eye

WordPress Dashboard

e-roosters.blogspot.com/2007/10/blog-…

press-gr.blogspot.com

eroosters.blogspot.com

google.com/reader/view

christophefarnaud.blogspot.com/2007/…

botd.wordpress.com/top-posts/?lang=el

E-rooster.gr

voteforliberty.wordpress.com

Clicks

ekloges.singularlogic.gr/pages/index.…

ana-mpa.gr/websites/pothen/index.htm

greekliberals.net

tosyn.gr/index.php

fileleytheros.files.wordpress.com/200…

lolitasequel.blogspot.com/2007/07/blo…

ellinofreneia.blogspot.com

neoliberal.wordpress.com

tofileleutherogeladi.wordpress.com

e-tipos.com/blogs

26.730 επισκέψεις

Να ευχαριστήσω τα αγαπημένα μου κοκόρια (όλους), την ομάδα του site της Φιλελεύθερης Συμμαχίας, τους συντελεστές στο φιλελεύθερο γελάδι, το Χρήστο Μωυσίδη, τον Σπύρο Ντόβα, τον Βασίλη Τσικνάκο, τον Παναγιώτη Βρυώνη, τον Μάκη Διόγο, τον Δημήτρη Σταύρου, την Βίβιαν Ευθυμιοπούλου, για την – μεγάλη ή μικρή – συμβολή τους στην επισκεψιμότητα αυτού του blog.

Κανονικά θα πρέπει να ευχαριστήσω και το press-gr αλλά με όσα μεσολάβησαν (τη δική μου εμπλοκή στο θέμα – όχι τις γραφικότητες) δε ξέρω αν συνέβαλε στην επισκεψιμότητα ή στην ψυχική μου ανισσοροπία…

Επίσης πρέπει να ευχαριστήσω και τον Γάλλο Πρέσβη στην Αθήνα αλλά είναι από ping-back…

Τι μου άφησε αυτός ο χρόνος στο blogging

Καταρχήν μέσω του ιστολογίου και των σχέσεων που δημιουργήθηκαν έχω γνωρίσει πολλούς ενδιαφέροντες ανθρώπους με έναν τεράστιο πλούτο ιδεών. Αυτό είναι ανεκτίμητο…

Επιπλέον δημιούργησα ένα νέο κανάλι επικοινωνίας, που επέλεξα να το περιορίσω σε πολιτικά ζητήματα, το οποίο πολλές φορές με λυτρώνει…

Μπόρεσα να αναγνωρίσω μέσα από αυτό διάφορες κοινότητες που δημιουργούνται συνεχώς και μεταλλάσσονται, σε μια διαρκή ροή γεμάτη εκπλήξεις και υποσχέσεις…

Βρήκα ακόμη και ορισμένους παλιούς φίλους που είχα χάσει καιρό και να δημιουργίσω νέες επαφές και φιλίες…

Σαφώς με βοήθησε να κοινοποιήσω τις απόψεις μου σε μια σειρά από θέματα (ελευθερία της έκφρασης, ασφαλιστικό, πολιτική δράση, Μακεδονικό, ΤΟΣΥΝ, φτώχεια, κοινωνία πολιτών, blogging, πάρκο Ελληνικού, επιχειρηματικότητα & οικονομία) σε πολλούς ανθρώπους.

Τα δικά μου highlights

Η κινητοποίηση για την Αμαλία Καλυβίνου

Η κινητοποίηση για τα καμμένα

Η απάντηση Λαλιώτη (παρεπόμενο του ανωτέρω)

Η διαδικτυακή συνύπαρξη με αφορμή το θάνατο του Νικήτα Λιοναράκη

Το θέμα με το portal του Δήμου της Αθήνας

Η φασαρία που μου προκάλεσε το ανωτέρω…

Οι ατελείωτοι διαδικτυακοί περίπατοι…

Η – σχεδόν – εξάρτηση που πλέον έχω…

Κλείνοντας θέλω να πώ ότι οφείλω την παρουσία μου στην Ελληνική blogοσφαιρα στον φίλο μου τον Φώτη, στα κοκόρια, στην αγαπημένη μου Μαρία, στο αγαπημένο μου Ασημάκη και φυσικά στις ατελείωτες σχετικές συζητήσεις με του φίλους και συναγωνιστές στη Φιλελεύθερη Συμμαχία, τους οποίους θερμά ευχαριστώ όλους για τις προτροπές τους, τις συμβουλές τους, τις συζητήσεις μας, τις αντιπαραθέσεις μας. Υπόσχομαι περισσότερα από όλα αυτά…

8 thoughts on “έχω γενέθλια, βάζω τις εντυπώσεις, εσείς τί βάζετε;

  1. Χρόνια Πολλά με προσωπικές και… πολιτικές επιτυχίες! Πρώτα και πάνω απ’ όλα σου εύχομαι να είσαι υγιής, γιατί όπως ξέρεις είναι το πολυτιμότερο πράγμα για τον άνθρωπο. Συνέχισε δυνατά να καταθέτεις την δική σου, διαφορετική, άποψη. Να’ σαι καλά και εκκρεμεί μια συνάντηση για καφέ…

Σχολιάστε

