Με πήρε τηλέφωνο ο Λαλιώτης για το σποτάκι του ΠΑΣΟΚ…

Σε συνέχεια προηγούμενου post μου σχετικά με τη χρήση φωτογραφίας από τη βουβή διαμαρτυρία στο Σύνταγμα για τις φωτιές για λογαριασμό του ΠΑΣΟΚ σε σποτ του, έγραψα το ίδιο σχόλιο σε email που έστειλα στο ΠΑΣΟΚ. Απευθυνόταν στον Κώστα Λαλιώτη, ως υπευθύνου της προεκλογικής καμπάνιας του κόμματος. Χθες έλαβα ένα email από το γραφείο του ότι θα ήθελε να μου μιλήσει και αν μπορούσα να τους δώσω το τηλέφωνό μου. Το έκανα και σήμερα μου τηλεφώνησε.

Επί της ουσίας: Ο Κώστας Λαλιώτης μου είπε ότι έχουμε δίκιο (η προσπάθεια έγινε από πολλά παιδιά) και κακώς χρησιμοποίησαν τη φωτογραφία. Μου είπε επίσης ότι δε συμμετείχε στο τελικό προϊόν που βγήκε αλλά λειτουργούσε στρατηγικά στην καμπάνια. Δεν υπήρχε πρόθεση καπελώματος και ειδικά ο ίδιος δε θα την είχε, μιας και είχε μέλη της οικογένειάς του εκείνη την ημέρα στο Σύνταγμα που του μετέφεραν πλήρως την εικόνα και το κλίμα. Μου είπε επίσης ότι θεωρεί χρέος του να ζητήσει συγνώμη αν ενόχλησε με το συγκεκριμένο πλάνο και να απολογηθεί για τυχόν καπέλωμα που νιώσαμε, διότι δεν ήταν στις προθέσεις τους. Επίσης ανέφερε ότι το έψαξε τεχνικά το θέμα και οι άνθρωποι της παραγωγής του είπαν ότι η φωτογραφία ήταν από εφημερίδα. Τέλος σημείωσε ότι για εκείνον το σημαντικό είναι ότι οι άνθρωποι που ήταν υπεύθυνοι για την καταστροφή είναι πάλι στην κυβέρνηση και ότι ορισμένες φορές αναρωτιέται για τις προτεραιότητες και τη λογική των συμπολιτών μας.

Σε όλα αυτά του απάντησα ότι κατά πρώτον θεωρώ θετικό ότι ενδιαφέρθηκε να απαντήσει. Του είπα ότι από τη στιγμή που αναγνωρίζει το λάθος αποσύρω τους χαρακτηρισμούς περί πολιτικού ήθους που έκανα, αλλά η πολιτική σκοπιμότητα νομίζω ότι παραμένει. Του είπα ότι όντως οι υπεύθυνοι της καταστροφής ακόμη είναι στην εξουσία, αλλά αυτό δεν αφορά μόνο την κυβέρνηση (ξερόβηξε).

Τέλος, επειδή από όσα κατάλαβε από τα emails που πήρε πρέπει να είμαστε αρκετοί που δυσαρεστηθήκαμε, μου ζήτησε να μεταφέρω τη συζήτηση σε όσους από αυτούς γνωρίζω…

Λέτε να αρχίζουν πράγματι να λαμβάνουν υπόψιν τους τα κόμματα τις διαδικτυακές κινήσεις και διαμαρτυρίες;